Rekrutacja uzupełniająca
Postępowanie uzupełniające prowadzone jest bez użycia elektronicznego systemu rekrutacji
Kandydaci, którzy chcą wziąć udział w rekrutacji uzupełniającej składają wnioski wraz z dokumentami bezpośrednio w szkole
Terminy:
- od 29 lipca br. do 31 lipca do godz. 15:00 – składanie wniosków o przyjęcie do szkoły wraz z kopią dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym
- 8 sierpnia br. komisje rekrutacyjne publikują listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przyjęcia
- od 8 sierpnia do 12 sierpnia br. do godz. 12:00 potwierdzanie woli przyjęcia poprzez złożenie oryginałów świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty.
- 12 sierpnia br. do godz. 15:00 komisje rekrutacyjne podają listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych